FAQ

23.06.2023

O nákupu

 

FAQ

Přehled těch nejčastějších dotazů, na které se ptáte.

Co znamená hlavní a externí sklad a kdy obdržím zboží?

Hlavní sklad se nachází v Hradci Králové v Pileticích. Pokud si objednáte zboží, které je na tomto skladě skladem, jsme schopni jej v rámci expediční doby tentýž den připravit k osobnímu odběru nebo expedovat na Vámi vybranou adresu. Externí sklad znamená, že zboží naskladníme a odešleme k Vám po naskladnění z externího skladu, zpravidla do 1-2 pracovních dní.

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Osobní vyzvednutí zboží je možné pouze na hlavním skladě, který se nachází v komerčním areálu v městské části Piletice u Hradce Králové. Zde je možné vyzvedávat zboží, které je na Hlavním skladě skladem a také je možné zde předávat a vyzvedávat reklamace.

Přesná adresa provozovny:

ABCtech s.r.o.
Piletická 55/36
500 03 Hradec Králové

Zboží je také možné si nechat zaslat na jeden z více než 4 000 PPL ParcelShopů a Parcelboxů nebo na jednu z 5 500 Balíkoven České pošty a tam osobně vyzvednout.

Jaká je pracovní a expediční doba?

Pracovní doba pro výdej zboží i pro expedici zboží:

Pondělí -  8:30 - 17:00
Úterý -  8:30 - 17:00
Středa -  8:30 - 17:00
Čtvrtek -  8:30 - 17:00
Pátek -  8:30 - 16:30
So-Ne -  Zavřeno
Státní svátky -  Zavřeno
Zboží se mi nelíbí/nehodí, mohu ho vrátit? Jak postupovat při reklamaci?

Konkrétní odpovědi na veškeré dotazy ohledně reklamací a vrácení zboží najdete v sekci Reklamace a vrácení

Lze na výdejním místě platit kartou?

Ano, na výdejním místě lze platit platební kartou. MasterCard, VISA.

Kdy mi zboží dorazí?

Pokud zboží objednáte v rámci naší pracovní doby, děláme maximum pro to, abychom ještě tentýž den zboží předali přepravní službě. Po předání přepravní službě je zásilka zpravidla druhý pracovní den doručena k zákazníkovi. Pokud se jedná o doručení na Slovensko, je k tomu potřeba připočítat ještě jeden pracovní den navíc. Číslo balíku pro sledování zásilky Vám dorazí v emailu spolu s fakturou a dodacím listem vždy večer v den expedice po předání zásilky přepravní službě.

Musím se pro objednání zaregistrovat?

Registrace není nutná, lze vytvořit i tzv. jednorázovou objednávku, ale doporučujeme se registrovat pro získání následujících výhod:

• Přehled o své objednávce
• Ověření záruky podle SN
• Možnost získání kreditu
• Možnost získání slev při pravidelných odběrech
• Přehledná historie objednávek
• Pohodlná správa veškerých údajů

Contact us!

491 041 044